Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jag ska bli doktor!

Publicerad 2012-10-31 11:08:18 i Allmänt,

ller kanske inte men jag var hos doktorn idag. En hel knasig upplevelse. Fick en doktor som konstaterade det uppenbara:
"Jag hör att du är snuvig" "Jag ser att du är hängig" Är det så enkelt att vara doktor så sign me up. Fick iaf lite papper samt ordinerad vila veckan ut. Hatar förkylningar, det värsta jag vet. Allra värst är det med näsan, rinner och rinner hur mycket man än snyter ut. Men nu ska jag snyta mig vidare och snörvla mig in i datorspelensvärld.
Bjuder på en bild på en annan trött liten sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela