Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

T-day

Publicerad 2012-10-23 11:04:00 i Allmänt,

Idag är dagem med stort T. Tisdag. Kvällskiftet på jobbet och imorgon blir det dagspasset. Idag vaknade jag 8. Hjärtat väckte jag 10.30. Jag är en väldigt snäll väckare, tycker jag själv. Efter en härlig dusch har all luft gjort mig kall. Vilket bättre sätt att värma sig än att krypa ner i sängen brevid en het sovande kammin. Han inte lika nöjd men jag slapp frysa.

En bild på vovven som sover tungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela