Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Dagen efter

Publicerad 2013-04-25 11:35:33 i Allmänt,

Igår fick jag reda på att det är en pojke, kan knappt tro det men en pojke blir det. Så spännande och magiskt att jag bara vill studsa upp och ner. Hade vart lila glad för en liten tjej men nu är den en pojke jag studsar för :)

Hade redan små köpt några plagg till bebisen, så neutralt som möjligt som kommer bli kanon sött på min son. Bara att kunna säga det, min son. Helt sjukt! Jag ska bli förälder och det i september. Det är inte alls långt kvar, tur strax har mitt hjärta med mig varje steg på vägen. Lycklig tjej det är jag det!

På bild är det första plagget jag köpt, en söt mössa tycker jag men älskling anser motsatsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela