Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ballong

Publicerad 2013-08-29 13:41:58 i Allmänt,

Idag är jag en röd luftballong, eller njae... Magen är en röd ballong. Ska försöka hitta en ny handväska idag med vilket är nästan mission impossible. Vet att jag föredrar läder, helst både kort och lång rem. Bra fack och sen ska jag tycka om både väskan och prislappen. Knepigt värre. Tänker inte lägga 6000kr på den super snygga väskan jag hittade. Ska se om det finns en liknande variant av den någonstans. Nej nu ska jag och min lilla ballong lyssna på lite schlager :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela