Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kan ha tagit i lite för mycket

Publicerad 2013-08-11 08:52:07 i Allmänt,

Så igår firade vi min pappa. Men innan han och min bror kom över behövde jag fixa några små saker. Hjärtat åkte till stan med min brorsa och inhandlade lite öl. Jag:
-Fixade klart after eight/päronmousse tårtan
- dammsög lägenheten
- gjorde rent i kattlådan
- dammade av bokhylla/soffbord/dörrar
- putsade speglar och köksbord
- handlade potatis
- gjorde egen potatissallad
- diskade
- åt en glass

Men allt blev lyckat och det var en trevlig kväll. Men kroppen känner att jag nog överansträngt mig lite, men det är i alla fall ingen bebis på g :) så idag blir det till att vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela