Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Namn

Publicerad 2013-08-30 18:53:54 i Allmänt,

Vi har inte tänkt så mycket på namn till lillkillen utan vill vänta tills vi ser hur han ser ut. Men nu har vi troligen kommit fram till vad det blir, ser han ut som det så blir det "det". Men tänkte inte avslöja något än då det inte är satt i sten än. Men det jag kan säga är att det är ett namn från min släkt men tilltalsnamnet blir något vi valt som vi tror kommer passa :) efternamnet blir Nilsson :) det är det ända vi vetat sen start :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela