Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nyttig dag

Publicerad 2013-08-15 16:06:54 i Allmänt,

Vaknade vid tio av en aktiv krabat som njöt av att sparka på mina revben. Hade ingen direkt plan för dagen så vi tåg tåget till stan gick runt i gamla stan, var i Kungsträdgården och njöt av något event och solen. Hjärtat passade på att donera lite blod när vi ändå var i stan. Han har A- och den är inte alltför vanlig i Sverige så att han ger är bra. Jag får ju Inge riktigt ge blod just nu men sen ska jag försöka bli blodgivare igen, var 2 blodvärden ifrån sist och blev inte godkänd. Jag har A+, Sveriges vanligaste blodgrupp, och jag vill he blod men då måste mina värden upp. De sa att om några år när jag blivit äldre så ska det nog gå bra :)

Man får alltid fika och en gåva när man ger blod, runt jul så brukar man kunna välja att skänka ett godsedjur till barn på sjukhus istället för en gåva till sig själv vilket hjärtat brukar göra. Idag valde han en t-shirt men den fanns inte i hans storlek men den fanns i min. Så han gav blod och jag fick en t-shirt. Helt okej :)
Nu ska jag bara ligga på soffan. Lillkillen har vart lugn större delar av dagen när jag vart i stan men nu när jag kom hem och satte mig ner är det full rulle i magen :)

Bild på min nya tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela