Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Speciell stund på morgonen

Publicerad 2013-08-09 13:39:50 i Allmänt,

En av de väste saker jag vet är när hjärtat kommer hem från en natts arbete. Han väcker mig och har köpt med sig frukost. Att gå upp och njuta av en mysig frukost framför tv:n med världens mest underbaraste människa är helt fantastiskt. Efter frukosten då klockan fortfarande är tidig så går vi båda och lägger oss igen. Jag brukar kunna sova i ca 2-3 timmar till sen går jag upp medan han sover vidare. Men det är något speciellt med att ta frukost tillsammans och sen krypa ner i sängen igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela