Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vardag för vissa

Publicerad 2013-08-26 16:17:17 i Allmänt,

Idag börjar hjärtat jobba igen och "återgår till vardagen" så att säga. Jag kan ju inte rimligt göra det då min vardag håller på att ändras. Jag kan inte jobba längre utan är på föräldraledigt men än är jag inte förälder då han inte kommit ut än. Han går gärna stanna ett bra tag till så det är okej. Men det känns udda att bara gå och vänta och inte ha något syfte för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela