Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vila

Publicerad 2013-08-02 16:19:55 i Allmänt,

Har legat på soffan och tagit det lungt ett par dagar nu. Jag hatar att ta det lungt, blir alldeles för rastlös. Men om hjärtat insisterar på att jag ska ta det lungt för jag väl göra det.

Har vart regnigt väder som hjälpt med känslan att vara inomhus. Idag ska hjärter jobba och då skiner solen och det är varmt. Vi var ute och gick i 1timma idag och jag fick en hel del som på ryggen. Skönt :)

Nu ska jag laga middag innan hjärtat måste åka.

Spjälsängen är på plats och nästan redo för lillkillen. Just nu står sängen framme så katt kan vänja sig vid möbeln och för att hon inte ska tro att det är mjuk och bekväm för henne så har vi valt att inte lägga i madrassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela