Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Andra advent

Publicerad 2013-12-08 11:44:33 i Allmänt,

När andra ljuset brinner är snart Lucia här 
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär.



Ischokladen är gjort och står nu i kylen, snön ligger på marken och Loke ligger utslagen i soffan. Idag ska vi ut på äventyr och ta en lång härlig promenad i vintervädret men det sker efter Lokes lunch :) 

Jag har nissekalender i år ( vissa säger paketkalender). Jag har haft det sen jag var liten och jag tror att iår är sista året då Loke får sin första nästa år. Men jag kommer inte ge upp för det, det är en särskild känsla med ett litet paket på morgonen. Som idag då fick jag ett urgulligt litet paket som innehöll strumpor :) något jag behöver ganska desperat :D så en nöjd Elin struttar omkring i nya prickiga strumpor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela