Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Feeling blue

Publicerad 2013-12-07 17:24:21 i Allmänt,

Idag är en blå dag, en dag då jag inte är glad. Kenny jobbar och ska sen handla julklappar och imorgon är det jobb igen. Saknar Kenny, känns inte som jag får se honom idag, Loke skriker för ont i magen, jag har migrän och allting känns blått.

Men jag ska inte deppa för jag har ju det annars riktigt bra. En varm lägenhet, perfekt man, underbar son (även om han skriker), ett jobb jag gillar och mycket mer. Men trots detta är jag blå idag. Går kanske över sen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela