Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Försöker lite

Publicerad 2013-12-14 14:20:19 i Allmänt,

Kenny och jag brukar skänka de kläder vi inte behöver längre till Erikshjälpen och nu är det Lokes tur. Han har växt en hel del och kläderna hänger inte med så de som är för små har skänkts vidare :)

Kommer fortsätta skänka även när han blir större :)

sen var det så skönt ute så vi promenerade till centrum, hittade en julklapp till katt och en till Lokes gudmor :) på väg hem mötte vi Lokes farmor och snackade lite :)

Kenny är på julfest med sin herrklubb idag så jag och Loke roar oss själva idag. Jag tycker dagar som dessa, inget direkt planerat, inga måsten och vi kan skrota i pyjamas hela dagen om vi vill <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela