Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite bättre

Publicerad 2013-12-25 12:17:44 i Allmänt,

Loke vaknade som sagt skrikandes och det är inte ofta han gör det. Men lite tröst, lite lek och ett bad gjorde honom på bättre humör och hungrig. Så det var bara att släppa tanken på frukost till mig och fixa käk till Loke. Nu har han ätit och ligger i min famn och myser. Även pm dageb inte är den bästa så gör de mysiga stunderna hela dagen bättre <3 förhoppningsvis somnar han en liten stund så jag hinner bre en macka eller två. 

Ibland behöver man bara få gnälla av sig och för mig är det lätt i skrift. Men jag är på bättre humör och inom någon timma borde Kenny vakna och kan ta herr Loke en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela