Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite nervös

Publicerad 2013-12-11 18:32:44 i Allmänt,

Är lite nervös inför morgondagen då Loke ska få sina sprutor. Inte så mycket över att han ska få ont eller så utan mer för om han kommer få feber. Kenny jobbar natt imorgon med och jag är väl mest nervös över att vara ensam med Loke om han eventuellt får feber. Är ganska säker på att allt kommer gå bra men ändå lite nervös. Har både flytande alvedon och alvedonsuppar hemma utifall att :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela