Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndag om söndag

Publicerad 2013-12-16 08:59:54 i Allmänt,

Så igår hade Loke sin morfar som barnvakt igen :) denna gång skulle Kenny, jag och grabbarna på bio för att se Hobbit2 :)

Vi sa hej då till Loke som sov och åkte in till stan :) käkade på en grekisk restaurang och det var så grymt gott. Älskar grekisk mat! Sen hann vi med en öl på ett irländskt ställe innan filmen. 
Popcorn ordnades och vi tog plats i salongen. Filmen var helt kanon och sevärd, följde inte boken helt hundra men bra ändå :)

När vi kom hem hade Loke gått och lagt sig och allt hade gått bra :) han är så snäll min lilla prins. Både jag och Kenny tycker det är bra att Loke lär dig redan nu att vara hemma med barnvakt. Det är viktigt att vi får tid för oss :) livet är lite svårare med Loke då vi inte spontant kan gå på bio längre men det är helt okej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela