Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndag

Publicerad 2013-12-02 20:02:39 i Allmänt,

Sista dagen på kennys semester och imorgon beger han sig till arbetet igen. På fredag är det visning av vår lägenhet så den behöver städas och hållas ren :)

Idag stod utomhustid på schemat. Blev en promenad för att handla en glödlampa. Blev även nya pyjamasshorts och en bh till mig :) vi var ute i ca 4 timmar så benen är lite slitna men på ett bra sätt. Kvällen kommer bestå av att bara ta det lungt :)

Köpte även en body till Loke som är riktigt varm och go. Så pass varm att han inte behöver byxor inomhus. Jag tycker om Kappahls barnkläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela