Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Onsdag ingen bra dag

Publicerad 2013-12-04 10:18:19 i Allmänt,

Huvudet värker, kroppen är trött och humöret är inte på topp. Men det är bara att bita ihop och fortsätta dagen. Får ta en promenad med Loke sen så blir det nog bra. 

Kenny jobbar kväll idag med och väljer att sova vilket jag förstår varför, men helt plötsligt går vi miste om tid att umgås. Det är kanske bra men det känns inte bra men jag tänker inte väcka honom för det. Vill han sova får han sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela