Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Rull

Publicerad 2013-12-06 12:16:53 i Allmänt,

Loke har rullat sen tidig ålder då han inte vill träna nacke. Oftast krävs det att han blir förbannad för att rulla men idag rullades det höger och vänster efter behag :) sen tog han en lång tupplur så jag hann börja göra iordning då vi har visning av lägenheten ikväll. Har gjort en lista på allt som behövs göras men jag hann diska, ordna bokhyllan, vika undan tvätt och duscha :)

Utanför faller stora tunga snöflingor och jag har passar på att flytta runt mitt julpynt :) oj nu är like hungrig så det är dags att göra mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela