Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shopping shopping shopping

Publicerad 2013-01-27 13:45:12 i Allmänt,

Idag är det storshopping på schemat.
All mat för hela månaden ska inhandlas samt diverse småprylar.
Så iväg in i den "blåa faran"  mot stora matbutiken och minst 2 vagnar ska fyllas.
 
Shoppade nya jeans för ett tag sen. Med mina favorit stumpor! Har även lyckats med att gå ner lite, men vikt är bara en siffra eller 2 och mat är gott. Så länge som jag känner mig snygg och minst ett par jeans passar så är allt kanon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela