Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Det här med namn

Publicerad 2013-07-10 09:56:39 i Allmänt,

Får alltid frågor kring vad vi tänkt för namn på lillkillen. Just i dagsläget har vi inte så många tankar kring det, vi har 2-3 förslag men det beror ju helt på hur han ser ut. Namnen vi tänkt oss kanske inte alla kommer passa och då är det bättre om man har så få förslag som möjligt, ett öppet sinne liksom.

Men när jag svarar att vi inte tänkt så mycket på det verkar folk bli helt chockade. "Men oj har ni inte!" "Är det inte dags att ni bestämmer ett nu?!"

Namnet kommer sen med honom, visst vi kommer bestämma det men vi kommer inte välja ett i förväg. Han får hjälpa oss finna hans namn :)

Oj vad gnälligt inlägg det blev, var inte alls min mening. Det är kul när folk frågar och undrar. Hellre det än att de stirrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela