Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Döende man

Publicerad 2013-06-19 22:44:53 i Allmänt,

Blev inte så mycket gjort med hårsvallet idag. Hjärtat är sjuk och som alla män som blir sjuka är de i princip döende. Så det blev till att ta hand om honom större delen av dagen.

Började storstäda lägenheten inför midsommar och kan ha tagit i för mycket då jag ganska snabbt fick sammandragningar och var tvungen att sitta ner. Min döende älskling var snäll och putsade alla fönster så nu ser man ut också :)

Nu kryper jag och herr döende upp i soffan för att se på Godzilla, en riktigt klassiker. Lillkillen buffar på och försöker göra så jag får håll eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela