Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Flytt för bror

Publicerad 2013-06-07 14:52:38 i Allmänt,

Jösses vilken dag det var igår, är fortfarande lite seg.

09.30 - möta upp pappa och kompis vid macken för att hyra skåpbil
10.00 - IKEA
11.30 - lämnar IKEA med fullastad skåpbil samt några saker inlämnade för hemkörning
12.15 - 18.30 - MONTERING AV ALLA MÖBLER
18.45 - Pizza!!!
19.45 - Skåpbilen lämnas tillbaka
20.00 - Äntligen hemma

Många lyft, mycket svärande på en del möbler men nu är han utflyttad. Ingen mer bror på soffan (visserligen var han bara här 1 månad) , han har en egen lägenhet och kan börja leva igen :) hjärtat och jag fick tillbaka vår lägenhet och det känns så skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela