Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jun. 12, 2013

Publicerad 2013-06-12 16:41:23 i Allmänt,

Då var jag klar hos barnmorskan och på väg mot jobbet. Hjärtljuden lät starka och bra och barnmorskan sa att det var toppen. Mitt blodtryck har gått upp till120/60 vilket är kanon! Mitt Blodvärde är på 114 vilket är acceptabelt men det får gärna gå upp lite. Jag väger 74kg precis som vid invägninen och det är skönt att veta att jag gått upp all den vikt jag förlorade i början av graviditeten. h
Magen är precis på kurvan och fin, lite bristningar på höfterna men det är okej.


Så det är med glada steg jag åker in till jobbet vetandes att allt är bra med mig och lillkillen. Så härligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela