Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Schtek på g?

Publicerad 2013-06-07 14:56:59 i Allmänt,

Vår uteplats har varit ockuperad av andras saker ett bra tag nu, igår så blev allt hämtat. Hjärtat tog ett par raska tag med sopborsten och vips så är uteplatsen större och finare än någonsin. Njuter verkligen av att kunna sitta i solen och bara lyssna på fåglarna.
Sen hörs även barnen från dagiset som är i närheten men de låter så gulliga när de leker :)

Härliga sommar vad du är välkommen.
Lillkillen sparkar på en hel del idag men så fort jag hamnar i solsken så lugnar han ner sig. Blivande schtekare? Nej nu ska jag bort från solen en stund, känner att benen tagit färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela