Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Semester

Publicerad 2013-06-17 22:11:42 i Allmänt,

Har just nu semester vilket känns riktigt bra. Hjärtat jobbar natt ett par pass nu så vi får dagarna tillsammans men jag får sova ensam. Inte så kul men jag vet att han kommer hem till mig snart igen <3

Har fått igenom hela lillkillens garderob och fastställt vad jag behöver införskaffa några flera av och vad jag ska leta efter.

Nu ska jag passa på och bara slappna av, klappa på katten lite grann med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela