Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Som en fet valross

Publicerad 2013-06-11 11:06:31 i Allmänt,

Idag känner jag mig som en fet valross. Det börjar bli tyngre att bära upp mig själv med tyngre mage och bröstkorg. Men det är "bara" 3 månader kvar :)

Byxor har jag som passar utmärkt, 1 par jeans shorts modell större och 2st fladderbyxor (svart och grönt) som är tunna, sköna och med möjlighet att förstoras i midjan. Men tröjor är det lite svårare med. Börjar bli jobbigt att känna mig så stor, tröjorna passar inte längre och det är svårare att variera hur man ser ut. Men en dag i taget, får shoppa på rea sen :)

Nej nu ska jag iväg mot jobbet och prestera :) slutar efter 21 så uppdateringen kommer dröja lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela