Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Under hundra

Publicerad 2013-06-11 22:26:54 i Allmänt,

Idag gick jag under hundra dagar kvar till beräknad födsel. Jösses vad tiden flyger fram. Har pratat en del med mamma om veckan jag är på Öland och spelat lite spel på datorn.

Hjärtat är ute med en av sina bästa grabbar och drick öl och gör killgrejer. Det är skönt att göra saker ifrån varandra men jag måste erkänna att jag saknar honom ändå, även fast han är 4minuter bort. Men ikväll ska han bara unna sig det bästa och njuta av en härlig sommarkväll, schysst sällskap och en kall öl eller två eller tre eller fyra eller kanske lite tequila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela