Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken resa

Publicerad 2013-06-17 08:18:11 i Allmänt,

Det finns ingen bättre känsla än att vakna upp i sin egen säng. Resan var helt underbar. Deluxehytten var stor och minibaren var uppskattad, hur ofta har man ett kylskåp i som hytt för att kunna kyla sin öl eller i mitt fall sin läsk ;)

Det var helt magiskt och jag vet att vi kommer göra om det <3

Middag i Stockholm, frukost i Åbo, lunch i Mariehamn och sen middag i Stockholm igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela