Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kläder till lillkillen

Publicerad 2013-05-06 12:13:08 i Allmänt,

Många bäckar små...
Den förman ju höra en hel del nu. Jag köper en del kläder nu, en tröja här, några par strumpor där så vi tillslut ska ha ett lager med kläder till lillkillen. Men när jag köper kläder så köper jag inte nya plagg, jag letar begagnat. En del plagg är nya men de mesta kommer bli begagnande. De är i bra skick och har en historia. Och en del plagg är verkligen unika vilket jag älskar, de är så udda att jag enkelt kommer kunna se lillkillen vart som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela