Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kramp

Publicerad 2013-05-12 16:22:19 i Allmänt,

Är skönt väder ute så det blev till att vi åkte ut på en discgolfrunda. Jag avbröt min runda efter hål 7. Vet inte vad det är men jag har kramp i magen. Endast på sidorna dock. Lillkillen är okej för han sparkar till då och då men jag orkar inte med att må såhär. Så nu sitter jag och väntar på att de andra ska bli klara, borde inte vara mer än 1 timma till nu.


På bild är de blommande träden i Kungsträdgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela