Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite mer om oss...

Publicerad 2013-05-14 17:50:18 i Allmänt,

Denna graviditet var inte planerad men inte heller hindrad. Händer det så händer det liksom vilket det helt klart gjorde :) jag har känt Kenny hela mitt liv men vi har "officiellt" vart tillsammans i ca 1 1/2 år nu. Det känns i ryggen när man hittat "den" som man kommer vara med resten av sitt liv, underbar känsla.

Just nu bor vi i en trevlig liten 2:a med nära till det mesta. Vi kollar efter en större lägenhet men känner ingen direkt press för det då lillkillen inte behöver eget rum direkt.

Vi har en katt som är som en kackerlacka och kommer leva för evigt till vår favör.

Så det är lite om oss, för stunden i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela