Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

May. 12, 2013

Publicerad 2013-05-12 23:43:12 i Allmänt,

Om ca 4 månader är allt nytt. Då är man en förälder. Man har ansvaret för en liten individ och det kommer säkerligen vara en massa olika känslor som hoppar omkring. Just ikväll känns allt ganska lungt, bara yr och buksmärtor som härjar.

Men tänk ändå, snart sitter man och skriver med en liten krabat i famnen. Det är spännande och skrämmande på samma gång för det är helt nytt för oss båda. Visst har jag fått höra att jag är för ung och att jag borde satsa på karriären. Jag är 21, har ett jobb jag trivs med och det är mitt liv. Gud ger oss inte mer än vi klarar av. Inte för att jag är så troende men ändå. Nu ska jag krypa ner och försöka vila ut.

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-05-13 16:36:21

Hej Elin! Jag läser din blod flitigt! Visst är du ung men jag slår vad om att du kommer bli en supermamma! Får jag fråga om det var planerat? :-) hur länge har du och Kenny varit tillsammans nu?
kram Felicis Ginman :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela