Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min syster

Publicerad 2013-05-31 15:09:02 i Allmänt,

Idag blir min syster 20år. Helt sjukt. Nyss var det jag som fyllde det magiska 20.

En lagom bråkig uppväxt med massa skratt, gråt och minnen ;) jag kanske inte var den snällaste storasystern men du gav alltid igen. Jag minns de gånger vi satt på golvet i mitt rum helt uppslukade av våra Barbies, vårt lego och alla smycken man kunde leka med. Cykla ner till badet för att spendera timmar i vattnet med att dyka omkring och hoppa från bryggan(längst ut!)

Vad jag försöker säga är att du kommer alltid vara min lillasyster även om du börjar bli vuxen nu :) STORT GRATTIS IGEN HELEN!!!!!

På bilden är jag till höger och syrran till vänster under det glada 90-talet. Minns att Helen står på knä på en pall på fotot så jag som storasyster kunde vara längre än henne, för fotot i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela