Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Schlager

Publicerad 2013-05-18 20:13:56 i Allmänt,

Härligt härligt att Sverige vann, lillkillen sparkade på under matchen medan jag skakade.

Nu parkerar jag mig i soffan och laddar inför schlager. Pappa är här och brorsan likaså. Pappa och hjärtat är de två som inte är så pepp på schlager men tittar ändå då jag bestämmer om fjärrkontrollen ikväll :)

Chips är framme, herrarna har öl och jag har lättdryck. Lillkillen sparkar och vi är redo för schlagerfinal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela