Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shaky

Publicerad 2013-05-18 15:12:53 i Allmänt,

Jösses vad skakig jag blir av mina tabletter, lite läskigt men det ska inte utgöra någon fara för mig eller lillkillen :)

Parkerat mig i soffan med brorsan och ska se lite hockey. Jag är av båda länders ursprung så jag hejar på båda två. Hjärtat är ute och kör lite frisbeegolf och njuter av dagen som bjuder på mulet väder.

Ikväll blir det schlager!!! Heja Sverige och om inte Sverige vinner så är det heja Island!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela