Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vecka 25

Publicerad 2013-05-30 18:40:07 i Allmänt,

Då går jag in i vecka 25.

Lillkillen är ca 22cm lång från huvud till stjärt och väger ca 680g i början på veckan och 790g i slutet på veckan.

Jag känner mig stor, inte så mycket stranden 2013 here I come utan det är mer strandad val here I am. Men det är okej, jag är omgiven av folk som får mig att må bra och det gillas :)

Lillkillen är en aktiv krabat som älskar att snurra på sig <3 har en hel del sjuka cravings som jag får berätta om en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela