Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fars dag

Publicerad 2013-11-10 10:58:55 i Allmänt,

Var uppe större delen av natten och bakade kennys favorit kanor. Havreflarn med chokladbaksida. Loke sov och då fick jag passa på. Kom i säng vid 2 och vid 4 var Loke hungrig. Efter lite mat somnade han om men det kunde inte jag. Så jag har sovit 2 timmar inatt. 

När Kenny kom hem serverades hans favorit frukost. Continentalfrukost. Äggröra, bacon, stekta tomater, bönor och toast. 

Är det fars dag så är det :D

Ikväll kommer min pappa över på middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela