Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fredagskväll

Publicerad 2013-11-01 21:33:18 i Allmänt,

Pappa kom över på middag och hämtade sin nya surfplatta :) medan han höll på att installera och dona så fick Loke bada. Loke gillar att bada, han blir hal som en ål och sprattlar runt som bara den :) 

Han har fått irriterad hud runt halsen under alla hakor, som ett rött halsband. Det verkar inte göra ont men jag vill inte att det ska bli mer irriterat så vi kommer ha lite koll samt har smörjer med inotyol salva. Nu blir det mys i soffan med båda mina killar <3

Kommentarer

Postat av: Marie, mamma till Leon.

Publicerad 2013-11-02 16:28:05

Blir lätt irriterat/sår under dom små goa hakorna. Man får vara jättenoga med att tvätta ofta och torka helt torrt, så ska det inte vara några problem! Samma sak överallt där det är veck (typ armhålan/knävecken) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela