Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Good shit!

Publicerad 2013-11-15 07:00:29 i Allmänt,

Har nog aldrig vart så glad för bajs än idag. Loke har inte bajsat sen i tisdags och han har vart lite gnällig över det. Han har inte haft ont i magen annat än när han pruttat eller försökt bajsa. Vi har testat allt vi kom på för att hjälpa honom, massage, förstoppningslösande ersättning etc. 

Men så idag en kall fredagsmorgon satt jag vid datorn men Loke i min famn och vi tittade på film när han sket som bara den. Han log utan tänder och log som bara den. Efter den kraftansträngningen han nyss gjort somnade han på skötbordet och sover än, fast med en tom och torr blöja i sin varma mjuka säng.

Kommentarer

Postat av: Madde (med Max)

Publicerad 2013-11-15 09:11:30

Max bajsade också idag, och senast var i tisdags och jisses vilket lass det var!

Svar: De har konstiga magar de små :)
Elin

Postat av: Madde

Publicerad 2013-11-15 09:18:02

Var visst i måndags senast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela