Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Liten är sliten

Publicerad 2013-11-18 12:35:00 i Allmänt,

Att träna på att sitta i en timma var tydligen utmattande. Loke satt så fint medan jag kollade in veckans avsnitt av Once upon a time :) sen blev det något avsnitt av Simpsons med. Och Loke satt i mitt knä och han kan inte sitta själv än så jag fick hålla i :) men det är mysigt det med :)
 
Men nu är han helt slut och somnade på mage på min axel. Så nu ska jag lägga ner honom lite och passa på att duscha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela