Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Loke 9 veckor och 4 dagar

Publicerad 2013-11-19 10:05:49 i Allmänt,

Loke växer så det knakar, äter 4-5 gånger om dagen och är oftast en glad och nöjd liten pojke. Självfallet har han dåliga dagar som alla andra men de har varit förvånansvärt få.

Han kan skratta och börjar mer och mer att rulla. Nacken är ostabil och han rullar hellre än att träna den. Han älskar sin insektsmobil så mycket att han har 2. En i badrummet och en i sovrummet. 

När det är mat han vill ha försvinner all kontroll på kroppen. Det ska viftas och armar ska slängas hit och dit samtidigt som man jollrar. 

Det är så myclet mer med like att jag kan skriva en hel bok men det får bli en annan dag <3




SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela