Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sömn

Publicerad 2013-11-20 06:28:03 i Allmänt,

Ännu en härlig natt där Loke sovit ca 7 timmar och inte ätit på ca 9. Så nu är jag vaken och matar Loke till top model. Eftersom jag tog första matningen får Kenny gå upp med Loke runt 9 när han kommer vakna igen. Men då vaknar han inte av hunger utan av pigghet. Det brukar vara tvärtom men idag ville jag få chansen att sova lite extra så jag gick upp istället för att väcka Kenny ;) sneaky sneaky

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela