Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ååååka pendeltåg

Publicerad 2013-10-17 13:31:31 i Allmänt,

Utflyktsdags.

Blev pendeltåget in till stan och hämta ut ett paket till Loke :) sen promenerade vi runt i stan och njöt av en frukost (vid lunchtid) på subway :D bästa subway jag ätit var i USA men den i Sverige är helt okej den med. Några droppar regn föll ner och nu är vi på väg hem. I eftermiddag ska vi promenera igen, denna gång för att träffa kennys mamma :) alltid lika roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela