Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gah!

Publicerad 2013-10-15 18:04:54 i Allmänt,

Helt slut men på ett bra sätt :)
Vart ute på en promenad i ca 4 timmar med både förkyld kille och förkyld bebis :)

- Gick hemifrån
- Rusta
- Ikea
- Willys 
- Hemåt


Vanligt vis tar vi bussen till Ikea området men idag gick vi. Det tar ca 25min dit om man går sakta så vi har gått. Kenny hade på sig sin stegräknare och han gick över 12500 steg och jag gick ju med honom så jag gick ungefär lika många :) så nu förtjänar jag en liten paus och lägger mig på soffan. Loke har precis käkat och sover som en klubbad säl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela