Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gillar inte libero just nu.

Publicerad 2013-10-02 09:01:02 i Allmänt,

Vet inte vad det är med liberos blöjor men varje gång Loke har en på sig så slutar det med att han kissar över hela ryggen på dig själv. Blöjan absorberar inte tillräckligt bra så ett tryck bildas i blöjan och allt kiss åker ut över ryggen. Inte så kul. Och blöjor byts ofta så det är inte att han går för länge i blöjan. 

Imorse vid 5 byttes blöjan och en ny sattes på. Vid 8 var rygg och säng nerkissade. Bara till att göra rent bebis och sen ta itu med sängen. Just nu är pampers på plus i min bok då detta aldrig hänt med en pampers blöja.

Kommentarer

Postat av: Marie, mamma till Leon

Publicerad 2013-10-02 23:20:47

Så blev det första gångerna för Leon också, innan jag kom på vad som var fel. Man måste se till så att snoppen ligger neråt och inte åt sidan/uppåt! Däremot när han bajsade så läckte det ibland, fast det var för att han alltid tog i så mycket hahaha!

Svar: Aha, får testa med det nästa gång ;)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela