Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Goder morgon

Publicerad 2013-10-10 04:29:40 i Allmänt,

Klockan är snart halv fem och jag är vaken. Loke sov 5 timmar innan han böev hungrig, det är stort. Han har nämligen alltid bara sovit max 4 timmar emellan varje måltid så 5 är stort. 

Kenny åker iväg på utbildning om några timmar och kommer hem på fredagkväll lagom till Sverige matchen. Jag är inte sportintresserad om det inte är skidskytte eller curling men man kan alltid kolla på en Sverige match. Nej om man kanske skulle sova en trimma till innan kennys klocka ringer ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela