Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kväll

Publicerad 2013-10-08 18:08:02 i Allmänt,

Blev en låååång promenad idag. Lite mer än 7000steg. Handlade ett nytt spel till mig och sen lite annat smått och gott :) Loke var vaken större delen av promenaden och tittade sig omkring :)
Kenny är inte hemma ikväll, han ska ut med lite polare och kolla på hockey i någon bar ;) behöver jag honom är han hemma på 30minuter men so far so good ;). 

Loke har käkat och sover gott efter promenaden så jag passar på att äta jag med för att sen spela!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela