Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lång natt

Publicerad 2013-10-14 07:17:14 i Allmänt,

6 timmar! Jag fick 6 timmars sammanhängande sömn. Det är stort. 

Loke är en nattbebis och älskar att vara vaken på natten men inatt sov han minsann. Får se hur länge det håller i sig  :) goda nyheter är att nu är Kenny hemma en hel vecka och på lördag ska vi ut på dejt. Blir första gången vi lämnar Loke ensam, helt ensam kommer han inte vara då brorsan är barnvakt men ändå. Men det är nog bra att han får vara utan oss korta stunder med, tror jag. 

Nu ska jag försöka sova någon timma till då Loke somnat om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela