Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Magknip

Publicerad 2013-10-21 15:47:22 i Allmänt,

Loke har aldrig varit en skrikig bebis men igår natt fick han världens magknip och skrek i timmar helt otröstligt. Kenny satt uppe med honom och jag sov. På morgonen gick jag upp och då var Loke lugn igen efter värme, massage och fått ligga på mage <3 Kenny skulle ändå vara vaken för han ska jobba inatt och idag var det tid på BVC. Men Loke mår bättre nu och är sitt glada jag igen :) men jag hoppas han inte ska få mer magknip, gör ont i hjärtat när han har ont och jag inget kan göra <3 

Kommentarer

Postat av: Marie, mamma till Leon

Publicerad 2013-10-21 17:51:59

Kanske är ersättningen som spökar? Har ni provat typ mjölkfritt? :)

Svar: Det visade sig vara mängden ersättning. Magen Höör hade inte med mmen nu har vi fått lite tillskott till Loke som ska hjälpa :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela